Cloud Storage - iKeepinCloud
Beveilig, synchroniseer en deel uw gegevens.
Weet je wat eenvoudig zou moeten zijn? Uw gegevens beschermen!Het verliezen van uw documenten, foto's en video's is ondenkbaar. Wat je nodig hebt:
- Een online service die uw gegevens op een vertrouwde opslagruimte kan opslaan.
- Een opslag in Frankrijk om de eigenaar van uw gegevens te blijven.
- Materiaal dat bestand is tegen diefstal, piraterij, vuur of overstroming.
(Her)ontdek iKeepinCloud Beveilig, synchroniseer en deel uw gegevens
ofwel 5,39 € excl BTW/maand
100 GB 20 TB
Kies uw opslagruimte(+ € 0,032 per extra GB)
- Online opslag met OwnCloud
- Uw gegevens synchroniseren
- Herstellen (besturingssysteem, gegevens ...)
- Maak een back-up van uw servers
- Multi-procedures: SFTP, FTP(S), HTTP(S), WebDAV, Samba
- Openbaar en privé delen
- Back-up zonder software-installatie
- Programmeertalen: C, PHP, Java, Perl, Ruby, Python en Sharpbox
- Gegevens gehost in FRANCE
Professionals Heeft u een speciale oplossing nodig?
Toegewijde privéoplossing mogelijk vanaf 20 TB
Hiermee kunt u grote hoeveelheden gegevens opslaan, in alle veiligheid en op Frans grondgebied.
Neem contact op met onze verkoopafdeling:
01 84 01 02 50 - Contactformulier
Services beschikbaar met iKeepinCloud. Waarom kiezen voor iKeepinCloud online opslag?
Onderbrenging in Frankrijk
Uw gegevens worden gehost in ons Datacenter van de laatste generatie in Frankrijk. Je bent dus niet onderhevig aan de Patriot act.
Open source
In tegenstelling tot marktaanbiedingen, vertrouwt de online opslaginfrastructuur van iKeepinCloud op gratis softwarebakstenen
Permanente bewaking
Het iKeepinCloud-platform wordt permanent bewaakt door onze technische teams met 7/7 ondersteuning.
Duplicatie van gegevens
Voor een optimale en naadloze beveiliging dupliceren we uw bestanden 2 keer naar 2 verschillende gespecialiseerde servers.
Multi-protocol platform
iKeepinCloud is toegankelijk via 7 computercommunicatieprotocollen: FTP, FTPS, HTTP, HTTPS, SFTP, SMB (+ Samba) en WebDAV.
Mobiel en zonder software
Opslag en back-up is mogelijk zonder software, iKeepinCloud werkt eveneens samen met de beste software op de markt voor een complete ervaring.
Wat kan ik doen met mijn iKeepinCloud-opslag?
Opslaan
- Jouw foto's
Jouw video's
Jouw bestanden
- Jouw foto's
Beschermen
- Jouw server
Je computer
Je telefoon
- Jouw server
Delen
- Je albums
Je agendaJe takenlijst
- Je albums
Herstellen
- Jouw software
Jouw OS
Jouw gegevens
- Jouw software
Technische kenmerken van onze iKeepinCloud-aanbieding Een breed scala aan functies om uw servers aan te passen.
Online opslag
Opslagruimte | 100 GB | |
---|---|---|
Extra opslag | + 0,032 €/extra GB | |
Overdracht uploaden/downloaden | Simulatie van uw overdrachtstijd | ∞ |
Grootte van de bestanden | ∞ |
Multicommunicatieprotocollen
WebDAV | ||
---|---|---|
HTTP/HTTPS | ||
FTP/FTPS | ||
SFTP | ||
Samba/CIFS |
ownCloud
Webinterface | ||
---|---|---|
Synchronisatie tool | ||
Herstellen van documenten | ||
Muziek- en videospeler | ||
Contacten importeren | ||
Kalenders delen | ||
Optie: Mobiele applicatie | ||
Openbaar en privé delen |
Geavanceerde functies
Opslag zonder software (Samba, CIFS) | ||
---|---|---|
Serverback-up met RSYNC via SSH |
Extranet Ikoula
Wachtwoord wijzigen | ||
---|---|---|
Import Optie IKIC | ||
Back-up VHD-server Ikoula |
Ontwikkelingstalen
C | ||
---|---|---|
PHP | ||
Java | ||
Perl | ||
Python | ||
Ruby | ||
Sharpbox |
Hulp & Faqs Veelgestelde vragen
- Toegang krijgen tot uw eigen webinterface
- De webinterface van OwnCloud maakt van documentbeheer een fluitje van een cent. Bewaren en delen van uw bestanden, verwijderde bestanden herstellen, audio/video streaming zijn slechts enkele functies die beschikbaar zijn onder de vele andere.
Onderzoek nu uw interface door de volgende link naar uw browser te kopiëren
https://[UW_LOGIN].ikic.me - Hoe ownCloud op uw computer te synchroniseren
- Synchroniseer uw bestanden automatisch en permanent tussen uw computer, smartphone en tablet.
Download de OwnCloud-client die u nodig hebt:
Windows/Linux/Mac Client| iOS-apps | Google Play | Amazon App Store- Installeer de synchronisatieclient op uw computer. "Open een Verbinding met ownCloud", tijdens het configureren, geef de volgende zin in op de server:
https://[UW_LOGIN].ikic.me - Vink "Gebruik beveiligde verbinding" aan. Voer vervolgens uw 5-cijferige login en wachtwoord in de volgende velden in.
- Login! Klik op de geïnstalleerde applicatie op uw computer om deze te configureren, om bestanden toe te voegen of verwijderen van bestanden te synchroniseren.
- Installeer de synchronisatieclient op uw computer. "Open een Verbinding met ownCloud", tijdens het configureren, geef de volgende zin in op de server:
- Hoe kunt u uw gratis opslagruimte software te creëren op een Windows-werkstation
- Met uw iKeepinCloud-adres: \\[UW_LOGIN].[UW_PLATFORM].ikeepincloud.com\[UW_LOGIN]
- Op het Windows-bureaublad met de rechtermuisknop op "Computer" klikken en kies dan "Netwerklezer Verbinden" en plak vervolgens uw iKeepinCloud-adres in het veld "Folder" en klik dan op "Enter"
- Voer uw accountnummer en wachtwoord in.
Let op: Als uw positie zich in een domein bevindt, moet de login worden voorafgegaan door een "\" op het moment van authenticatie. - Begin met het opslaan van al uw gegevens!
- Op het Windows-bureaublad met de rechtermuisknop op "Computer" klikken en kies dan "Netwerklezer Verbinden" en plak vervolgens uw iKeepinCloud-adres in het veld "Folder" en klik dan op "Enter"
- Hoe u uw opslag zonder software op een Linux-computer creëert
- Met uw iKeepinCloud-adres: \\[UW_LOGIN].[UW_PLATFORM].ikeepincloud.com\[UW_LOGIN]
- Ga naar het tabblad "Snelkoppelingen" en klik op "Verbinden met de server".
- Het venster "Verbinden met de server" verschijnt. Kies 'WebDAV secured (HTTPS)' in het veld 'Type service'.
- Plak uw iKeepinCloud-adres in "Server" en voer uw accountnummer in bij "Login".
- Vink het vakje "Bladwijzer toevoegen" aan; voeg de regel "ikeepincloud" toe bij "naam van de bladwijzer" en klik op "Verbinden".
Let op: Als uw positie zich in een domein bevindt, moet de login worden voorafgegaan door een "\" op het moment van authenticatie. - Voer uw wachtwoord in het laatste venster in en begin met het opslaan van al uw gegevens!
- Ga naar het tabblad "Snelkoppelingen" en klik op "Verbinden met de server".
- Hoe u uw opslagruimte zonder software kunt creëren op een Mac OS X-computer
- Met uw iKeepinCloud-adres: \\[UW_LOGIN].[UW_PLATFORM].ikeepincloud.com\[UW_LOGIN]
- Klik in het Finder-menu op "Gaan" en vervolgens op "Verbinden met een server".
- Plak in het volgende venster uw iKeepinCloud-adres in het veld "Serveradres".
- Voer uw accountnummer en wachtwoord in het volgende venster in.
- Vink het vakje "Gebruikers waarnaar verwezen wordt" aan en dan "Login".
Let op: Als uw positie zich in een domein bevindt, moet de login worden voorafgegaan door een "\" op het moment van authenticatie. - Voer uw wachtwoord in het laatste venster in en begin met het opslaan van al uw gegevens!
- Klik in het Finder-menu op "Gaan" en vervolgens op "Verbinden met een server".
- Toegang krijgen tot het openbaar delen
- U weet nu hoe u uw bestanden moet opslaan. Heeft u de map met de naam "Openbaar" opgemerkt in uw opslagruimte?
Al uw gegevens die in deze map zijn opgeslagen, worden automatisch openbaar gedeeld.
Uw contactpersonen hebben alleen via deze URL toegang tot uw openbaar gedeelde documenten:
http://public.[UW_LOGIN].[VOTRE_PLATFORM].ikeepincloud.com - Kan ik tegelijkertijd verbinding maken met meerdere gebruikers?
- 5 gebruikers kunnen gelijktijdig verbinding maken met één enkele iKeepinCloud-account, ongeacht het gebruikte protocol. Let erop dat u niet in dezelfde documenten werkt!
- Kan iKeepinCloud worden gebruikt met Rsync?
- Ja, u kunt de RSync-opdracht via een SSH-tunnel gebruiken om geplande back-ups uit te voeren.
- Zijn mijn gegevens echt vertrouwelijk?
- Ja, al uw gegevens zijn vertrouwelijk. Geen enkele Ikoula-medewerker heeft de bevoegdheid om de gegevens op iKeepinCloud-accounts te controleren. Als je eraan twijfelt, nodigen we je uit om de beste die er is te gebruiken: TrueCrypt. Met deze software kunt u uw gegevens on the fly coderen op uw online iKeepinCloud-opslag. Zelfs de meest ervaren hackers zullen deze geweldige software niet kunnen kraken!
- Is iKeepinCloud echt veilig?
- Met Ikoula is de beveiliging van uw gegevens onze eerste prioriteit. Uw gegevens worden opgeslagen in ons eigen Data Center in Frankrijk. Ze worden 3 keer gedupliceerd op 3 servers, gesitueerd in onafhankelijke infrastructuren. Het SFTP-protocol biedt u ook de mogelijkheid om uw overdrachten zoveel mogelijk te beveiligen.
- Is er een bedrijfseigen software?
- Nee, we hebben ervoor gekozen om compatibele software en partners aan te bieden om u de keuze te geven om de software van uw voorkeur te gebruiken. Dankzij onze softwarepartners kunnen we u ook de expertise bieden van de meest geavanceerde en uitgebreide software die op de markt verkrijgbaar is.
- Ik kan geen verbinding maken zonder software. Ik volg nochtans de tutorial!
- Controleer of het wachtwoord voor uw iKeepinCloud-account correct is ingevoerd. Een foutief ingevoerd wachtwoord is een veelvoorkomende fout! We hebben gemerkt dat de verbinding zonder software vaak werd geblokkeerd door firewalls. De Orange LiveBox-firewall heeft bijvoorbeeld de reputatie om de verbinding te blokkeren zonder iKeepinCloud-software. Ga naar de beheerdersinterface van uw Internet Service Provider (ISP) en verlaag het beschermingsniveau van uw firewall tot een minimum. Het probleem zou nu moet worden opgelost.
- Ik ben mijn iKeepinCloud-wachtwoord vergeten, wat kan ik doen?
- Je kunt je wachtwoord herstellen via de e-mail die je hebt ontvangen toen je je registreerde voor iKeepinCloud. U kunt ook uw iKeepinCloud-wachtwoord wijzigen vanaf het Ikoula-extranet. Log in op uw Ikoula-klantaccount en kies uw iKeepinCloud-service. Met een optie kunt u uw wachtwoord wijzigen.
- Wat zijn de opslag- en synchronisatie-opties voor mijn iKeepinCloud?
- PC-Opslag en Synchronisatie
Beveiliging, online opslag en synchronisatie van al uw gegevens.- Online opslag, back-up en synchronisatie van uw computer, telefoon en tablet om uw gegevens overal toegankelijk te maken.
- Uw openbare of persoonlijke bestanden delen met de mensen van uw keuze en dit op een zeer veilige manier.
- Herstellen van uw verwijderde bestanden: Vind eenvoudig een bestand dat u per ongeluk zou kunnen hebben verwijderd.
- De officiële owncloud-app (betaald) downloaden voor iphone-, ipad- en Android-apparaten.
- Een van de gratis applicaties downloaden met behulp van het webdav-protocol.
- Wat zijn de back-up- en ontwikkelingsmogelijkheden voor mijn iKeepinCloud?
- Breng de flexibiliteit van de Cloud naar uw applicaties
Ikeepincloud staat volledig open voor meerdere protocollen om u extreme flexibiliteit te bieden voor uw werk in de Cloud. Elk protocol leidt tot oneindig veel gebruiksmogelijkheden en resultaten.- De 7 communicatieprotocollen: webdav, Samba, FTP, FTPS, SFTP, HTTP en HTTPS.
- De 7 programmeertalen: C, PHP, Java, Perl, Ruby, Python en Sharpbox.
Een back-up van uw server maken en deze herstellen
Ikeepincloud is Rsync (over ssh) compatibel en zo kan u uw dedicated server in realtime synchroniseren met iKeepinCloud. Uw dedicated server heeft een volledige back-up op het Ikoula Cloud-platform. Ikeepincloud maakt standaard deel uit van het Plesk-configuratiescherm en biedt u een volledige back-up van uw gespecialiseerde server in slechts een paar klikken. Voer eveneens een softwarevrije back-up uit van uw computersysteem, gegevens en momentopnamen in één klik vanaf uw Ikoula-extranet met de optie "VHD Recovery". Deze optie is compatibel met Flex'Server-, flexicloud- en cloudikoulaone-aanbiedingen.
Opslag en back-up zonder software
Toegang tot al uw gegevens vanaf elke computer zonder software te hoeven installeren of een webbrowser te moeten openen. Ontdoe u van alle fysieke en andere bindende software om uw gegevens snel te herstellen. iKeepinCloud is Windows-compatibel en bevat nu een back-up- en synchronisatiefunctie zonder enige software-installatie. Door "Files History" te gebruiken, kunt u uw back-up naar iKeepinCloud automatiseren met slechts een paar klikken.
100+ compatibele apps
Ikeepincloud maakt het gebruik van elke back-up, overdracht of mobiele software mogelijk met behulp van een van de vele beschikbare protocollen. Open Source, gratis en effectief, pas iKeepinCloud aan al uw behoeften aan.- Transfersoftware FTP(s): breng uw gegevens naar iKeepinCloud over en geniet van de zeer hoge snelheid en veiligheid van deze software.
- Back-up software: plan, beveilig en kies uit meer dan honderd verschillende opties voor het maken van ultra-aangepaste back-ups.
- Mobiele apps: krijg gratis toegang tot al uw gegevens vanaf alle bestaande modellen van smartphones en tablets (Windows Phone, iPhone, Android, Blackberry, etc.)
- Wat zijn de iKeepinCloud-compatibele protocollen?
- HTTP/HTTPS
Webdav (Web enabled Distributed Authoring and Versioning) is een uitbreiding van het http-protocol voor het beheren van mappen en bronnen tussen een externe webserver en een client. Webdav is standaard geïntegreerd in de meeste pc's, Mac OS of Linux, hiermee kunt u bestanden snel en gemakkelijk herstellen en publiceren. Het belangrijkste doel van webdav is om het schrijven via internet mogelijk te maken, niet alleen om gegevens te lezen. De voordelen van webdav zijn:- Het http-protocol gebruiken dat gemakkelijk NAT-routers en -firewalls passeert.
- Een eenvoudige beveiliging van het transport door het gebruik van het https-protocol dat het mogelijk maakt om de inhoud van de uitgewisselde gegevens te versleutelen
- Naadloze integratie in alle producten die webdav ondersteunen
- Via een eenvoudige webbrowser in http(s) die u doorverwijst naar een interface, ontwikkeld door Ikoula, xxxxx.ikeepincloud.com
- Via een client-toegang of software om een bepaalde ruimte rechtstreeks met een server te verbinden. Ze kunnen worden uitgevoerd op de pc, Mac OS of Linux.
- Via de ingebouwde console naar Windows, Linux en Mac OS
FTP/FTPS
FTP (File Transfer Protocol) is, zoals de naam al doet vermoeden, een protocol voor bestandsoverdracht. Het definieert de manier waarop gegevens via een netwerk tussen een server en een client moeten worden overgedragen. Voor toegang tot een FTP-server wordt FTP client-software (met een grafische interface of opdrachtregel) gebruikt. De veilige variant van FTP met SSL- of TLS-protocollen wordt FTPS genoemd (deze wordt sterk aanbevolen). De voordelen van FTP(S) zijn:- Een eenvoudige FTP-client is voldoende om toegang te krijgen tot de server. Dergelijke FTP-clients bestaan onder alle besturingssystemen.
- De toegang tot webpagina's is hetzelfde als op een externe internetserver.
- Als u permanent toegang hebt tot het internet, kan deze toegang van buitenaf zichtbaar worden. Denk er in dit geval aan om anonieme toegang tot uw server te verbieden.
SFTP
In de context van SSH (Secure Shell) is SFTP een communicatieprotocol dat via SSH wordt uitgevoerd om bestanden op afstand over te brengen en te beheren. Het is ook een opdrachtregelprogramma dat het client-gedeelte van dit communicatieprotocol implementeert, zoals degene die door winscp wordt aangeboden. SFTP ondersteunt veel meer bewerkingen op externe bestanden, het gedraagt zich meer als een bestandssysteemprotocol. Het SFTP-programma biedt een interface die lijkt op het FTP-programma. De voordelen van SFTP zijn:- De verbinding tussen de client en de server is gecodeerd. Hackers kunnen, zelfs als ze deze verbinding beheren, geen vertrouwelijke gegevens (zoals wachtwoorden) lezen die hier doorheen gaan. Uw gegevens zijn des te veiliger!
- De Public Key-cryptografie stelt SFTP in staat om wederzijdse authenticatie van de client (gebruiker) en de server te garanderen. Hackers kunnen geen verbinding naar een server onder hun beheer omleiden.
- Uitstekende prestaties (doorvoer, latentie, aantal gebruikers)
- Betrouwbaar, stabiel en eenvoudig te implementeren (kan zonder client worden gebruikt op de meest recente systemen)
- Er zijn veel krachtige tools beschikbaar om het serverbeheer te vereenvoudigen (Apache, programmeertalen, etc.)
- Hoe importeer ik gegevens van mijn externe harde schijf naar iKeepinCloud?
- Heeft u een grote hoeveelheid gegevens en wilt u deze naar de Cloud overbrengen? We bieden een oplossing die veel sneller is dan de internetoverdracht en zuiniger dan het upgraden van uw connectiviteit.
Ons Import IKIC-aanbod draagt uw gegevens rechtstreeks over van uw externe harde schijf via het interne breedbandnetwerk van Ikoula en omzeilt het internet. Dit aanbod kan bijzonder interessant zijn, vooral in het kader van:- Datamigratie: importeren door ikeepincloud is sneller dan internetoverdracht
- Externe back-up: Om uw belangrijke gegevens op te slaan op een betrouwbare en redundante ruimte
- Crash recovery: om snel uw informatie te herstellen in geval van een incident
De IKIC-import vereist minder voorbereiding en overdrachtstijd dan het overdragen van uw gegevens via uw internetverbinding.
De onderstaande tabel geeft u een ruwe schatting van de tijd die nodig zou zijn om uw gegevens vanuit uw huis of werkplek over te dragen, afhankelijk van de internetverbinding die je hebt.
Verwerkingstijd en Tarieven
Door de gegevensimport service van Ikoula te gebruiken, worden al uw gegevens zo snel mogelijk geüpload*.
Onze prijzen zijn inclusief de overdracht en het downloaden van uw gegevens op uw ikeepincloud-ruimte evenals het terugbezorgen van uw schijf.*Exclusief transporttijdenOver te dragen volume Overdrachtstijd met Ikoula ** Tarieven 50 GB data 30 minuten kopiëren, 1 verwerkingsdag 50 € 100 GB data 1 uur kopiëren, 1 verwerkingsdag 80 € 250 GB data 2 uur en 30 minuten kopiëren, 1 verwerkingsdag 170 € 500 GB data 5 uur kopiëren, 2 verwerkingsdagen 310 € 1 TB data 10 uur kopiëren, 3 verwerkingsdagen 580 €
**Inclusief herstel, beveiligingstests en voorbereiding
Als het volume van uw gegevens niet in een van de hierboven vermelde configuraties past, geniet u hier bovenop van een facturatie van gebruikskosten ter hoogte van 0,75 €/GB. Voorbeeld voor een volume van 120 GB: 80 € (voor 100 GB) + 15 € (20 GB x 0,75 €) = 95 €.